Appen laggar sönder

Hej på er! Förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i lördags, men jag vill faktiskt lägga en stor skuld på blogg.se appen då den verkligen laggar sönder. Har försökt att gå in på den och göra inlägg, men så fort man trycker på appen så stängs den av direkt. Det suuuuger riktigt mycket, för uppdateringen hade kunnat vara mycket bättre om den hade fungerat som den ska. Jag orkar inte alltid sätta igång datorn bara för att blogga + att min dator är så himla stor och osmidig så jag pallar inte alltid med den. Så jag hoppas innerligt att appen börjar fungera snart så att uppdateringen kan bli bättre! Jag har inte heller någon rolig bild att lägga upp då jag ser förjävlig ut idag (är ju ledig på måndagar) så det får väl bli en gammal och tråkig då, men det är ju bättre än inget! 
 
Hoppas att ni har haft en bra måndag! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback