Hej igen blogg.se

Har bytt bloggar fram och tillbaka under hela min "bloggkarriär". Jag startade upp min första blogg här på blogg.se 2008 och har sedan dess gjort flera nya bloggar och bytt bloggportaler. Under en längre tid har jag bloggat på devote, men tappat inspirationen allt för många gånger och kände att jag behövde en nystart. Därför valde jag att byta bloggportal än en gång för då kanske inspirationen kommer tillbaka, man kan ju hoppas på det iallafall! Så nu är jag tillbaka här på blogg.se igen i förhoppning om bättre uppdatering. Det var längesedan sist och portalen har gjort ett stort lyft vilket jag gillar! Dock har jag tagit en färdig design då jag inte orkade fixa en själv, kommer inte heller ihåg hur man gjorde allt då man är ganska så bortskämd med det på devote.
 
Hoppas att ni följder med mig hit till min nya blogg! Peace ♥
 
en bild från förra söndagen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback