Pretty Little Liars

Ni som känner mig eller har läst min förra blogg vet att jag älskar serien Pretty Little Liars! Jag är verkligen en nörd, jag följer alla skådespelare på både twitter och instgram, jag följer även en PLL-fanblogg där man får reda på en massa grejer om serien och de kommande avsnitten. Just nu skriver bloggen mycket om den kommande säsong 4 och man får reda på mycket "spoilers" om vad som kommer hända i säsongen osv. Än så länge är jag MER än säker på att den här säsongen kommer att bli mycket spännande! Åh jag kan knappt bärja mig till den 11:e juni alltså, vill se nu nu nu!
 
Jag började kolla på Pretty Little Liars sommaren 2011 då en kompis tipsade mig om att den var bra och då fanns hela säsong 1 och några få avsnitt av säsong 2 ute och för mig räckte det med att se första avsnittet sedan var jag totalt fast. Jag har också fått en massa av mina vänner att bli fast vid serien också, hehe! Men det är bara kul för då kan man diskutera en massa med dom så fort man sett avsnittet, haha jag är verkligen nörd..... Det jag ville komma till med det här inlägget var att tipsa er om denna serie som jag anser är världens bästa. Har ni inte kollat på den SÅ GÖR DET NU! Ni kommer inte att bli besvikna, I promise!
 
Tumblr_mlirvmtxub1rsnkvzo1_500_large
 
Tumblr_mkggqlfobp1r968hio1_500_large


jojomannen

NEMEN! vilken fin blogg! helt fantastiskt!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Julia Olsson

2013-05-06 / 20:22:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback