Student 2013

Kan knappt fatta att det är min tur att ta studenten den här gången, alla 12 skolår har bara sprungit iväg snabbare än vad jag någonsin kunnat tro. Stört. Studentmössan hämtade jag på posten förra veckan och då började allt kännas så verkligt. Idag är det bara 60 dagar kvar också, herregud man hinner ju knappt med och jag har inte ens hittat en studentklännig än... Hittade en på bubbleroom, men den var tydligen tillfälligt slut i lager... Hoppas att den kommer tillbaka så jag kan klicka hem den! Åh jag längtar verkligen till studenten samtidigt som jag inte gör det. För vad ska man hitta på sen då? Det är en fråga som jag fortfarande inte kan besvara vilket ger mig en del ångest så jag försöker ta dagen som den kommer tills studentdagen är här.
Klippte nyss ihop ett kollage med andra snygga studentklänningar från bubbleroom som jag tänkte att jag skulle dela med mig av här!
 
Min fina studentmössa! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback