19 år

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra, hurra, HURRA!

Nä men min födelsedag har inte vart så märkvärdig. Vi har inte haft något kalas eller så, utan det har bara vart familjen. Vi har ätit god mat och mumsig tårta som jag ägnade min eftermiddag åt att baka. Har inte fått något speciellt i present eller så heller, har inte önskat mig något direkt, men jag fick ett presentkort på H&M 500:- och en läppglanspenna av min syster så jag är mer än nöjd med det. Vi ska ju ha släktkalas åså lite senare, vi har dock inte bestämt när det ska ske ännu.

Jag känner mig faktiskt rätt trött nu, så jag tänkte nog faktiskt gå och lägga mig om en stund. Men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback