Bra fredag

Har legat i solen hela eftermiddagen i stort sätt (förutom när vi fikade med mormor under ca en timme) och jag har redan tagit mig igenom en tredjedel av boken, alltså 100 sidor. Den är så sjukt bra och riktigt spännande, det går knappt att slita sig. Jag har aldrig varit en bokmal och det är få böcker som jag orkat läsa ut, alltså måste denna boken vara riktigt bra i och med att jag inte har gett upp ännu, hehe.

Just nu ligger jag på soffan, har precis kommit hem efter att ha träffat Emina en stund och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Vi ska äta grillat, mums! Det går verkligen inte att få nog av grillad mat, skulle kunna äta det året runt om inte vädret hade satt hinder för det. Men men, man får ju passa på ordentligt nu på sommaren så att man klarar sig under vinterhalvåret!

Nä men nu ska jag försöka göra ngt vettigt istället för att ligga här och slöa, bye!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback