Ny header

Hej på er!
Jag har sedan länge velat göra en ny header till bloggen då jag har varit lite lat och använt mig av en färdig design. I och med att designen var färdig så var headern inte så personlig, så det var anledningen till att jag gjorde en ny med mina egna bilder osv. Jag tycker faktiskt att resultatet blev bra, bloggen blev mycket mer personlig och den fick även lite färg på köpet då den förra headern endast innehöll svartvita bilder!
 
Idag har jag inte gjort ett piss, vädret suger så jag har i stort sätt varit inne hela dagen... Fast jag ska kanske snart dra ut och träffa Emina (min kompis) och typ snacka åså, ha allmänt treeeeevligt helt enkelt! Vi har typ inte umgåtts så mycket innan, men har börjat nu lite smått vilket är superkul! 
 
Jag ska försöka att blogga lite imorgon och så, jag har också lite funderingar över att videoblogga lite, men jag vet inte, har ej bestämt mig ännu. Vi hörs, puss ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback