Hej bloggen!

Efter en lång frånvaro så hade jag nu tänkt att komma tillbaka till bloggvärlden igen! Kul va? Jag tycker i alla fall att det ska bli spännande...

Det är så grymt mycket som har hänt sedan jag skrev här sist. Jag har hunnit med att bli klar med allt skolarbete, varit på bal, tagit studenten och mycket annat kul! Allt gick så himla fort, skulle lätt kunna göra om det tjugo gånger till om jag fick. Men men, nu har verkligheten börjat för min del... Just nu sommarjobbar jag, men jag har inte en aning om vad son kommer att ske bör det är över.. Usch och fy! Vill helst undvika att tänka på det.

Nog om det! Jag hade tänkt att lägga upp två stycken speciella inlägg, ett som kommer att handla om balen och ett annat som kommer att handla om studenten! Spännande va?

Nu hade jag tänkt att kolla på tv eller nåt! Men vi hörs imorgon! :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback