Friday!

Hej på er! Äntligen fredag vilket betyder Idol och helg! Underbart. Nu har jag precis städat mitt rum och packat för jag ska till pappa sen i eftermiddag. Skönt att ha det gjort för det är det allra jobbigaste med fredagarna. Så trååååkigt...
 
Right now sitter jag och lyssnar på lite nostalgi musik. Så fort man spelar upp en gammal låt så spelas alla gamla minnen upp i huvudet, så underbart ändå! Man inser att man har haft rätt kul i livet ändå och hur mycket man har förändrats som människa, jag känner verkligen att jag hur har vuxit och blivit mer mogen på bara ett år. Helt sjukt att jag är officiellt vuxen nästa år. Ryser av bara tanken, skulle göra allt för att hoppa tillbaka några år i tiden, fast nu när jag sitter här och tänker på det så skulle jag nog egentligen inte vilja det konstigt nog. Jag är rätt nöjd med mitt liv hittills så varför hoppa tillbaka med risk att förstöra något bra? Med lite eftertanke nu så jag föredrar nog att leva i nuet och istället kunna tänka tillbaka på de fina minnerna jag faktiskt har. Hehe vad djup jag blev här helt plötsligt, men det kan vara rätt skönt att skriva av sig av sina tankar som snurrar runt i huvudet ibland! Hoppas att jag inte tråkade ut er bara!
 
Ha en fortsatt bra fredag fina ni! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback