Grå söndag

Hej på er! Förlåt för att det blev lite dåligt bloggande igår, men jag orkade aldrig riktigt. Vi åkte in till stan på förmiddagen och gick och strosade lite i affärer. Jag fick en tröja av mamma :D weeeeeiii, haha. Sedan åt vi bakad potatis och sedan åkte vi hem igen. Det hände väl inte jättemycket här hemma sedan, jag säkerhetskopierade min mobil då jag ska skaffa mig en ny på fredag vilket verkligen är på tiden. Annars var det faktiskt rätt lugnt.
 
På kvällen åkte vi och åt tacos hos våra familjevänner. Det var en mycket rolig kväll och vi var inte hemma förrens närmre halv två. Vilket också har resulterat i att man typ har sovit bort hela förmiddagen idag. 
 
Vädret är ju verkligen inte på topp idag, riktigt grått och tråkigt är det. Så jag funderar på att typ kolla desperate housewives hela dagen lång. Ska bara försöka ta mig i kragen och göra mig iordning litegrann först, jag bara hatar att känna mig ofräsch och ful. Ska slänga ihop ett cozy kollage med. Hörs!
 
Bild från i fredags.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback