Saturday

Hej på er! Vad har ni för er denna lördag då? Jag har inte gjort jättemycket faktiskt. Jag vaknade upp, käkade frukost, duschade, gjorde mig iordning, handlade mat och kollade PLL, jag tror nog att jag fick med allt nu? Det har alltså blivit en liten latisdag, hehe. 
 
Just nu sitter jag i sängen med datorn i mitt knä och har precis klickat hem två iPhoneskal, ett till mig och ett till syrran. Vi måste ju ha nya nu när vi får våra 5s eftersom att våra 4s skal inte kommer att passa så bra längre. Det fick bli två transparenta skal till och börja med och igår klickade jag även hem skyddsplaster till dem. Så nu är vi redo för mobilernas ankomst, haha.
 
Ikväll blir det nog lugnt, har inget planerat vad jag vet i alla fall. Får väl lyssna lite mer på Truealbumet för att ladda upp för Avicii's konsert. Jag kan fortfarande inte förstå att jag fick biljetter tillslut, det känns så himla overkligt och det lär ta sin lilla tid att smälta detta skulle jag tro.
 
Men ni får ha en jättebra lördag, så hörs vi! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback