Update

Mötet som jag var på i eftermiddags gick jättebra! Nu väntar jag bara på ett papper som ska komma på posten, sedan kan jag börja jobba! Det känns jättebra verkligen, man är ju rätt less på att bara gå hemma och inte göra någonting om dagarna. Det var riktigt skönt i början, men nu börjar man inse att det skulle vara roligare att ha något att syssla med om dagarna ± att man får pengar för det också, vilket verkligen behövs!!!
 
Efter mötet drog jag hem till Emina och träffade henne litegrann. Det var ett tag sedan sist, så det var behövligt kan man säga! Kul var det också, precis som alltid, hehe!
 
Nu ska jag snart äta kvällsmat och efter det ska jag kolla på halloweenavsnittet av PLL som kom ut inatt!!!! Jag har längtat så otroligt mycket efter detta så det går knappt att förstå att avsnittet faktiskt har kommit ut redan. Tiden har bara runnit iväg även fast jag inte gjort något? Haha, konstigt det där.
 
 


rebecka

du gör mig så nyfiken , vad är det för papper du väntar på och har du redan fått jobb?

Svar: Hej! förlåt för att jag gör dig så nyfiken! jag kommer tyvärr inte gå in på vad det är för jobb här på bloggen förrens det är 100% säkert, eller egentligen vet jag inte om jag någonsin kommer att göra det förresten. om nu du vill veta vad det är för jobb så kan du fråga mig om det personligen istället. jag tycker att det kan bli lite känsligt att gå ut med sånt här på bloggen. hoppas att du förstår vad jag menar! :)
Julia Olsson

2013-10-23 / 17:41:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback