Cloudy

Hej på er! Idag har jag varit riktigt duktig, jag vaknade upp vid halv tio, gjorde frukost och kollade på desperate housewives. Efter det gick jag ut i blåsten och släpade massa grenar i en timme, pappa har sågat bort en massa från alla träd på baksidan. Det kanske inte var det roligaste, men jag försökte se det som ett träningspass istället och då flöt det på bättre.

Nu har jag precis gjort mig iordning och ska strax träffa Emina. Senare ska jag fortsätta hjälpa min syster att rensa på hennes rum och ikväll blir det Idol för hela slanten. Gud vad glad jag är för att det programmet är tillbaka igen! 

Men nu måste jag kila, vi får höras senare, puss ♥

Idag har jag på mig en mysig kofta från H&M.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback