Fredagen den 13:e

Hej på er! Vad gör ni idag denna otursdag då? Jag har haft det rätt så fullt upp och det är anledningen till att jag inte har bloggat förrens nu. Jag började morgonen med en pw tillsammans med mamma, sedan åt jag frulle och kollade på desperate housewives. När det var slut så duschade jag och gjorde mig iordning, sedan åt jag lunch och nu sitter jag här framför datorn och bloggar lite!
 
Jag och mamma ska snart åka till köpstaden för att handla lite, och när vi har kommit hem därifrån så ska jag packa och städa för jag ska hem till pappa ikväll. Så ja, min dag är rätt så fullspäckad och jag hoppas på att inte råka ut för någon otur under dess gång. Jag har aldrig gjort det innan så jag hoppas på att det ska hålla i sig så även idag.
 
Jag just nu. Det kommer förmodligen att dyka upp en "details of today" lite senare, så vi hörs då! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback