Godmorgon

Förlåt för att jag inte har skrivit så många inlägg de senaste dagarna, jag har typ inte haft något att skriva om ändå så... 
 
Nu har jag precis ätit frukost, jag värmde oboy på spisen (GODASTE!!!) och åt rostade mackor med ost. Det är så himla kallt i huset på morgonen nu när det börjar bli kallarre ute, så jag kan inte säga annat än att det var riktigt skönt att få värma upp sig med oboy. 
 
I eftermiddag ska jag till tandläkaren vilket också blir mitt sista gratisbesök :(. Det är nu man börjar inse att man inte är ett barn längre... Nä usch, nu måste jag vara extra noga med min tandvård, jobbigt, men hellre det än att lägga ut en massa pengar på hål osv i framtiden. 
 
Ikväll ska jag och Emina åka runt på skördefesten och kolla läget. Jag tycker att det ska bli kul då jag alltid har varit på hemmaplan under just konstnatten/fredagskvällen under skördefesten, men nu när man har körkort så får man passa på att vidga vyerna lite grann, haha.
 
Nä men nu måste jag ta mig i kragen och hitta något som jag kan ta på mig och sedan göra mig iordning, samt att borsta tänderna i typ tjugo minuter, haha. Vi hörs senare hörrni, ha det så bra tills dess! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback