Hemma igen

Kom precis hem efter att ha vart hos Emina några timmar. Jag fotade bilder till hennes design som blev helt amazing! HÄR hittar ni hennes blogg som är riktigt värd att kolla in.
 
Just nu gör jag absolut ingenting, men ska ut på promenad senare vilket ska bli skönt! Jag har börjat mitt nya liv nu och ska försöka att tappa lite vikt, men framförallt att börja äta nyttigare mat. Det har blivit alldeles för mycket onyttigt nu på sistone. Jag har typ alltid gett upp mina försök till detta innan, men nu känner jag mig verkligen riktigt motiverad! Så vi får hoppas på det bästa. Det har börjat bra i alla fall!
 
Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar, så vi får höras lite senare! ♥
 
 


Carro

Fin du är!

Svar: tack detsamma!
Julia Olsson

2013-09-10 / 16:15:28
BLOGG: http://carolinajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback