Kallt om öronen

Hej på er och förlåt för att jag inte har bloggat förrens nu, har typ inte haft någon tid till det. 
 
Det börjar bli riktigt kyligt ute nu alltså och jag fryser ihjäl om öronen, så snart är det dags att börja använda mössan igen! Jag skulle dock vilja införskaffa mig en ny mössa, inte för att jag hatar den jag har, tvärtom. Jag älskar min nuvarande mössa med den söta pälsbollen på toppen, men jag skulle gärna vilja ha något att altenera mellan. Jag köpte ett jättefint pannaband nu när jag var på gekås som passar jättebra nu till hösten, men det är ju inte jättesmidigt att ha när det snöar och man inte vill ha snö i håret. Därför skulle det inte sitta fel med en till mössa och jag tycker att dessa två "modellerna" är to die for!
 
 
Någon av dessa kommer förhoppningsvis att bli min inom en snar framtid. Är lite mer sugen på Vogue-mössan än homies, men båda är helt klart supersnygga!
 
 


Sanna Svedin

Haft en bra dag?:)

2013-09-25 / 20:05:14
BLOGG: http://sannasvedin.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback