Moroccan Oil

Har testat min moroccan oil lite grann nu och jag är verkligen så sjukt nöjd! Det är den absolut bästa håroljan jag någonsin testat. Tidigare har jag bland annat använt mig av Lanzas silk serum och proffs argan oil, men moroccan oil slår dem med hästlängder!
 
När jag har använt mig av mina tidigare håroljor har jag typ behövt 2-3 droppar till mina längder, men med moroccan oil räcker endast med en droppe och håret blir så obeskrivligt lent och luktar så gott, har typ aldrig varit med om något lenare innan!
 
Dock är moroccan oil är kanske inte den billigaste håroljan, men den är sjukt dryg och kommer räcka evigheter. Jag köpte 25 mililitersflaskan för 149 :- som jag tippar på kommer räcka i ca fyra månader om inte längre! Moroccan oil kan man hitta på bland annat frisörsalonger eller HÄR. TIPS, TIPS, TIPS!!!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback