Ölands skördefest

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte bloggade något mer igår, men jag hade fullt upp.
 
På eftermiddagen så städade jag och packade för att det var dags att åka till pappa. När vi kom dit så packade jag upp och sedan åt vi. När vi hade ätit åkte vi ner till "centrum" och kollade på dockparaden, efter det åkte vi till Kastlösa för att kolla läget lite och sedan åkte vi till Färjestaden och tivolit. Jag trodde att det skulle vara smockat med folk, men det var typ nästan helt dött och det förstår man ju i och för sig. De som åker till skördefesten är mer intresserade av den ölandska kulturen och konsten och inte tivolit liksom. Men vi hade kul ändå!
 
Idag ska vi åka till Eriksöre bygata med pappa och senare funderar vi på att dra till tivolit igen, det var ju ändå rätt kul. Annars har jag väl inte jättemycket planerat, skönt ändå. Här kommer två bilder från igår som jag tog från Eminas blogg.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback