Somnar till Hollywoodfruar


Just nu ligger jag i sängen och kollar på det senaste avsnittet av Hollywoodfruar! Älskar verkligen den serien. Dock suger det att Isabel inte är med i den senaste säsongen, hon var ju bara bäst! Men så länge Maria är med så går det ju inte att motstå, hon är ju bara för söt. Även Gunilla gör det hela mycket intressant att kolla på, hon är dock ingen favorit enligt mig, men hon bjuder på underhållning! De nya hollywoodfruarna är ingen hitt direkt, det hade som sagt varit bättre om Isabel var med, men men jag älskar det ändå! 

Godnatt på er så hörs vi imorgon! ♡


Louise

Hejsan! Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig och bli länkad i ett inlägg? :)Det skulle vara jätteroligt om du ville vara med. Kram :)

2013-09-12 / 11:01:09
BLOGG: http://elsalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback