Två nya kategorier

Jag har skapat två nya kategorier, Recept & Outfitvideos. Jag älskar att baka kakor och tänkte fota och dela med mig lite av mina recept här på bloggen, det behöver ju inte bara vara kakor, det kommer vara andra recept också, men främst kakor och godsaker, hehe. Jag tänkte att det skulle vara lite kul med variation på inlägg och så. Det kommer att komma upp ett recept redan imorgon då jag hade tänkt baka lite, so get excited hihi!
 
Outfitvideos skapade jag för att på min nya dator finns det iMovie som jag kan utan och innan då vi jobbade mycket med det i skolan. Jag tänkte att det skulle vara kul med outfitvideos som omväxling istället för bara outfitbilder, eller vad tycker ni? Jag gillar idén starkt då jag tycker att det är kul att redigera film. Jag vet dock inte när den första outfitvideon kommer att dyka upp, men det blir inom en snar framtid i alla fall! Jag kommer ju självklart uppdatera er om när den första kommer att komma upp så var inte oroliga! ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback