En bildbomb från det gångna året

Amadores, Gran Canaria 2013
 
 
Nattklubbelainen i rum 408!
 
 
Hela barnligan utom Maria 
 
Varmt var det... 
 
Nyårsafton 2013-2014 
 
En fin snögubbe som jag, Alexander, Albin & Adam byggde i vintras. Värsta mästerverket! 
 
 Vicke och jag blev faddrar till vår lilla kusin Vera.
 
1:a mars och Avicii-konsert på Tele2 arena i Sthlm. 
 
 
 
 
 
Lökiga brudar i publikhavet. 
 
 
Ca 34 000 människor. 
 
 
 
 
 
En bildtrio som beskriver vår Stockholmstripp, haha! 
 
En lycklig & nykär Julia! 
 
Angelica kom in i mitt liv och vi började hänga en hel del!  
 
 
Jag skedade med en mustang♥ 
 
Vicke & jag åkte till Uppsala & Sthlm över en helg. 
 
 
Jävla turister, haha! 
 
 
Träffade på Maria Montazami i Kungsträdgården. 
 
Posade i ett rapsfält på södra Öland 
 
Gled en hel del mustang 
 
 
 
 
 
 
Firade midsommar och Vickes födelsedag med goa friends! 
 
 
 
 
Gick bananas och köpte upp hela Ikea typ, hehe 
 
Solade en hel del. 
 
Var på timbuktus konsert i Slottsruinen med Angelica! 
 
 
Skrattde en del i fikarummet. 
 
Badade mycket i poolen! 
 
Firade min 20 årsdag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Käkade hemgjord sockervadd och blev lycklig som ett litet barn! 
 
Angelica & jag var ute och åt på min 20 årsdag♥ 
 
 
Bilselfie 
 
Min bettan <33333333 
 
Hade jävligt långt hår innan det klipptes bort! 
 
13 september & vi åkte till Turkiet. 
 
Tänkte att nästa inlägg skulle bli en härlig bildbomb från Turkiet, får se om jag hinner posta det imorgon då jag har fullt upp. Har innebandymatch borta imorgonkväll, så det är ju inte helt säkert att jag hinner. Men det kanske dyker upp en liten mobilblogg, vem vet...
 
Hoppas att ni gillade bildbomben! Hörs.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback